pelita hati

Wednesday 30 November 2011

3 cinta terhijab

hari nie aku cite skt kisah cinta akuwh...bermula la alkisah cinta syukri dri pertama....

seumur hidupku cple paling lme 3thun tp tu cinta pertama huhu bersame seorang gadis bernama siti fairuz..time uh darjah 3 kecik lg time uh ala kanak2 ribiena lg hehek...tp dia paling lame sekali ala budak2 ag time uh..tp sekrg da besar daa...dia skrg kt kuim dah jd ustazah daa..huhu dasyat..haha xlme ag dia nk tunang daa..tp aku xknl sape...dia xnk gtaw..haha tp xpew mgkn itu persenal die la kowt ktekn.. hakhak..

aku nk cite kt korank dlm hidupku hanya 3 kali jew aku pernah melafazkn cinta xtermasuk cinta pertama tu budak2 tp ni da matang skit..hehe..

1.NUR AMIRA>dialah owg pertama yg aku pernah lafazkn cinta kpdnya..dia dok klebang umo bwah aku staun kowt lupew lak hakhak..tp seblum aku melafatkn kalam2 cinta..aku buat dia adk agkat knl dia selama 2taun tp pd akhir taun kedua tu aku telah melafazkn 3perkatan uh dia pun kte dia nk pertimbangkn dlu sbubnya dia adew 2 pilihan sme adew aku ataw  sorank lg yg mntk nk cple ngn dia gak..pendek cite last2 dia tibe2 mghilang cm uh jew..huhu sedihkn law xsudi pown gtaw laa..tp dia g cm uh jew...tp adew cbub nya dia wt cm uh aku fhm...akhir cite aku lpaskn dia gak..hakhak

2.FATIN NAJIHA>haa yg ni owg kedua dlm hidupku melafazkn ayat cinta..hehe..dia dok KL knl kt f.b mula kawan bise jew lame2 aku minat lak perangai dia yg lemah lembut akhirnya aku puns melafazkn cinta kedua dri mulut ku...dia bukn xnk terima tp......hakhak mgkn dia malz nk cple kowt time uh bwu ptus ngn ex dia..last2 dia pun tibe2 hilang cm uh...xdpt d kesan haha...kesian akukn kali kedua cinta terlepas lgi.....haaiiiyooo...kuang3..

3.NOR LYZA>yg ni lak owg terakhir yg aku melafazkn ayat2 cinta terhadap dia..diantara ketiga2 gadis yg aku knl nie dia lah owg yg aku gler2 syg hanya allah jew thu betapa cintanya aku terhadap dia..dia dok tnjung keling..umo sebaya aku jew..tp aku suke sgt2 care dia gaya hidup dia smpoi..hakhak knl da 3 bulan lebih da smpai la ni laa...panjg la cite aku ngn dia nie wlau knl dlm masa yg pendek tp penuh dgn kenangan manis ngn sidia..huhu..pendek cite sebulan selepas aku mengenalinya aku pun trus melafazkn ayat2 cinta yg penuh dgn perasaan syg huhuhu...very fealing..hakhak.tp last2 aku wt dia sakit haty..dia terus ubah fkiran tidak terima cintaku yg ketiga ni...haha padan muke qoo syuk...dia kte aku ni jenis bangga diri..huhu hebat sgt aku nie nk bangga2 diri...what ever..tp skrg da okew just kwn jepr..di apun da dimiliki jejaka lain..alhamdulillah semoge bahagia n hepy selalu...npe cite dia paling panjg antara 3 owg nie..sbub dia owg paling aku syg..huhu..:)


tp sekarang aku da silap aku berdosa ngn allah sbub lbih utamakn cinta makhluk dri allah maka allah tarik terus cinta2 kuu...tu la padahmya...haha aku akan cune yg terbaik kali nie untuk encitai hanya pada mu ya allah,,,

ameennn ya rabbal alamieeennn...:)

No comments:

Post a Comment